nellieolivia.blogg.se

Godnatt

Kategori:

Hello! Den här dagen har gått I superspeed ! Började med att Kevin vaknade runt 7, gick upp med han och åt frukost, lekte lite grann och sen ville han sova igen. Då gick jag också å la mig igen och vi alla tog en sov morgon till klockan 11 😉 Var riktigt skönt. Sen var det bara å gå upp och plocka i ordning lite,fixa disk, bada nerbajsat barn och torka valp kiss. Min kusin kom hit runt klockan 12 och hälsade på några timmar, åkte och köpte en ny matstol åt Kevin, hem, laga mat å äta samtidigt som bebis ska läggas, Sandra kommer hit, Kevin har bajsat massor igen, tar bilen och hämtar en färgbomb och sen tillbaka hem och dela upp hundmat. Nu ligger jag i sängen. Är helt slut verkligen. Kvällens middag blev en curryröra och zucchini 👍 Nu checkar jag ut. Godnatt!
Kommentera inlägget här: